Hamile kaldığımda 57 kiloydum doğuma 76 kilo ile girdim çıktığımda 69 kiloydum herkes emzirirken verirsin vs dedi ama ben çikolataya aşırı düştüm ama normal diyebileceğimiz bir kıvamda asla değil bu ve tabi benim 69 kilom oldu bize 73 kilo yeniden (kızım 5 ay 9 günlük hep indim çıktım kilo olarak 69 un altı 74 ün üstünü görmedim ama doğumdan sonra) e tabi kendimin bu kadar kilolu haline de alışık değilim ve gün içinde aşırı çikolata isteğim oluyor siz ne yaptınız nasıl verdiniz kiloları bir öneriniz falan var mı