Bebegim ilk dogdugunda biberon alıyordu ama 4 aydan sonra biberon almamaya başlad agzına aliyor ama ememiyor biberondan sonrada sinirleniyor, philips emzik kullaniyorum kullandıgım biberon başka marka acaba bu durumu yaşayan var mi ?? Philips marka biberon alsam başkığı emziginkine benzer mi onu alır mı acaba bilen var mi