Kızlar ben ilk defa uçağa bineceğim ve 3 cocukla yolculuk 1 saat sürecek. Uygun bilet buldum neredeyse otobus fiyatına. Otobusle 10 saat gıdecegıme 1 saat gıderım dedım neyse. Kızlar ben ilk kez gidecegım ıcın hıc bısey bılmıyorum. Orta boy valiz alacagım yanıma fazla esya götürmeyecegım. Birde sırt çantası alacagım cocuklara su ıslak mendil bisküvi koymak ıcın mama bez derdim yok. Sımdı anlamadgım konu 4 kişi oluyoruz cocuklarla birlikte 5 bin tutuyor bagaj hakkı 15 kg diyor 4 kişi için mi geçerli bu hak yoksa 1 valiz 15 kg olması gerekli zaten fazla esya götürmeyecegım de orta boy valize de sıkıntı cıkarırlarmı bilemedim. 🤷🏼♀️ birde istanbul da inecegım ordan nasıl giderim servisi veya araba oluyormu gidecegım şehire 3 cocukla oralarda kaybolmak ıstemıyorum😂😂 sabiha gökçende inecegım otobus vs bulunuyormu bilmiyorum bilenler beni aydınlatırsa cok sevınırım❤️