Robinson Kızlar almanyadan arkadasım bana kargo ile esya gonderdı gümrüğe takılıyor degeri 30 euro ustu dıye kargo iade edilecek diyor. Bu şahsi bi kargo arkadasım kendı oturdugu semtten gonderım yaptı oyle sitelerden bı alısverıs degıl
ayisit Robinson gümrük bedeli 30€ düşürüldü o yüzden gelmemiştir. Büyük ihtimalle de kargonun boyutuna göre fiyat çıkarıldı ondan iade ediliyor.
Robinson feync evet eski kıyafetlerımdir diyip düşük gösterdi ama bıraya gelince gumruktekı adamlar acıp kendılerınce deger biçiyor 30 euronun ustunde degerı oldugunu dusunurlerse geri gonderıyorlar
Robinson mysohn7 elektronık urun yoktu vergi odemeye razıydık zaten ama ona ragmen direkt iade oldu bu yıl cok sıkı tutuyorlar degeri 30 euro altı olmalıymıs şahsi kargo bile olsa eskılerını bile gonderemezler yani sacmaliklar ulkesı
feync vecihi gönderen kisi gönderdiği firmayı arayıp ürünün 2. El oldugunu hediye olarak gönderdiğini söylerse yardımcı olabilirler