Kızlar hayırlı günler birçoğunuz doğum parasının yattığını ve aldığını söylüyor başvuruyu Nisan’da yaptım ben de Ocak doğumlu oğlum ocak 11 e-devlet’ten bakıyorum talep devam ediyor diyor dün arkadaşlar ilk öğretmenim diye bir uygulama önermiş orada e-devlet’e çocuk nasıl ekliyoruz acaba e-devlet’e çocuk ekle butonuna basıyorum e-devlet üzerinden kayıtlı çocuğunuz bulunmamıştır diyor bilenler yardımcı olur mu acaba Bir de eşimin işinden dolayı Kıbrıs’ta oturuyoruz mutlaka yaptıysa bile bankaya yatmıştır bilginiz var mı acaba