Gunaydinn hanimlar kizim 8 ay 20 gunluk ya cocuk surekli kabiz surekli surekli hic zorlanmadan yapmadigini gormuyorum ek gidayi azaltiyorum kabiz yapmayan seyler veriyorum yine oluyor sma mama kullanuyorum 6 aya kadar hic kabiz olmadi sonradan surekli olmaya basladi smada kabiz yapiyor sanki mamasina zeytinyag katiyorum ama fayda yok bebelac ve aptamil denedik icmedi mamasinida degistirmek istemiyorum. Kabizliginin yuzune poposunuda catlatti kaysi ıslatiyorum suyunu iciriyorum kaysiyi yediriyorum yine tık yok soylemesi ayip hep kati hep kati yapiyor ne yapicami sasirdim 😣😑