Nika 19 aylık olduk 2 yaş sendromu başladı erkenden önce dikkatini çekerdim şimdi saldım çayıra mevlam kayira oldu 🙂↔️ yapma etme bağırma hepsini yapıyorm bazen o kadar bunaltiyor ki popoya iki şaplak 😁😁ama yine bildiğini yapıyor vala 2 yaş atağını sendromunu gördükten sonra diğer aylardaki ataklar melekmis kurbanı olayım onlara 2 yaş berbart ya ne babasının ne ben dayanacak gücümüz kalmadı vala dışarı çıkarız dışarıyı dar eder evde gürültü patırtı evi dar eder sağlık olsun diyoruz, anneannemin bı lafı var hep derdi Rahmetli, çocuk osuruk gibidir sadece kendininkine katlanabilirsin derdi çok hakliymis😁 yanı yalnız değilsin bacım bu günlerden geçecek diğer zor günlerinde geçtiği gibi az sabır dileyelim kendimize