tahin Merhaba sevgili anneler taşıt olan arabamızı satacağız bebek arabası normalde bagajında duruyordu oğlumu indirip oradan alıp çıkıyordum. Evimiz şimdi 2.katta 2 merdiven çıkılıyor ve benim oğlumla arabayı taşımam mümkün değil asansör de yok. Oğlum şu an 3.5 aylık 4 olduğunda satmış oluruz. Şimdi sorum şu ben önce arabayı indirip apartmana açsam o esnada oğlumu oyun parkına koyup hemen geri gelip alsam? Çok riskli olur bebek açısından? Tedirgin olup riskli bir şey de yapmak istemiyorum ama yaz da geldi dışarı çıkmak için hep akşam eşimi beklemek istemiyorum oğlum pek durmayan bir bebek. En azından gündüz bir akşamda bir dışarı çıkarsam günde geçecek diye düşünüyorum. Var mıdır öneriniz? 🙄
ecekrk tahin bebek arabanızı daha hafif bir şeyle değiştirme şansınız var mı daha kolay katlanan hafif birşeyle
tultanhanim tahin apartman girişinde boş alan yok mu ? Eşiniz sabah indirsin kapalı bir şekilde bıraksın sizde direk bebekle inersiniz. Ya da hızlıca inip arabayı bıraksanız bebek beşiğinde dursa sorun olmaz bence. 3.5 aylık bebek bir kaç gündüz uykusu uyur zaten o uyurkende indirebilirsiniz.
ecekrk tahin hiç olmuyorsa bebeği kapının oraya oyun matı olur anakucağı olur onunla koyun kapının arasına mutlaka birşey koyun kapanmasın anahtarınız olsada ne olur ne olmaz koşa koşa ama dikkat ederek hemen arabayı hazırlayıp geri bebeği alın yada apartman girişinde biryer varsa belki bisiklet kilidiyle filan kilitleyip bırakabilirsiniz
tahin Omeraslan kangurumuzu sattık daha yeni çünkü su fıtığı çıktı oğlumda daha ona koyup sıkıştırmak istemedim doktorumuz pek önermedi :/
tahin ecekrk valla hem tek elle katlanıyor hemde 6.5 kg epey hafif 😄 henüz pusetli kullanıyoruz belki puseti bırakınca bir kolumda bebek bir kolumda arabayla inebilirim
kocatarafindanefret en aşşağıya yani aprt. çıkışına hızlıca kurup, hemen hızlıca yukarı çıkıp beşiğinden bebeğinizi alıp inebilirsiniz bence bir sorun olmaz
ada00 ecekrk 😁😁kız Bebek poşete konulur mu buna çok güldüm Allah seni, kadın zaten ikisini tasiyamcagi için bebeği sonra indirsem olur mu diyor 🤭
tahin ecekrk merdivenler riskli bir de hepsi ağır kaçıyor yani muhtemelen taşıyamam o şekilde ama poşet iyiymiş😄
tahin tultanhanim maalesef yok ama dediğiniz gibi uykusuna denk getirebilirim belki ya da böyle uyanmaya yakın çıkacakken, pek önceden açıp koymaya uygun değil gelen gidenden güvenli olmaz , ayakkabımız çalınmıştı 2 kere kapıdan😄
ecekrk ada00 ay Puset yazdım ben ne poşeti 😂 ben genelde a101 poşeti kullanıyorum sizede tavsiye ederim
tahin ecekrk bisiklet kiliti aslında fena fikir değilmiş belki yukarıdaki öneri gibi eşime koydurup kilitler sonra ben bebekle inerim sonra tekrar kilitlerim akşam o alır
oylesinebiri__ tahin aşağıda bi komşunun evine bırakın inince isteyin yani ne olacak arabayla diyorum
suhedaaaaa tahin ben öyle yaptım çok, bebeği güvendiğim bir yere koyup karşısına da annemi veya eşimi görüntülü arayıp koyuyordum, onlar bebeğimle konuşurken ben arabayı ayarlayıp eve geri dönüp bebeğimi alıp çıkıyordum
tahin suhedaaaaa evet sanırım bu şekilde ya da sabahtan aşağı kitleyerek yapacağım tam kapı girişine ana kucağıyla koyarım hafif aralık bırakırım hem ağlarsa da duyarım zaten araba doğrudan açılıyor öyle zor değil
emirin_annesi34 tahin bizimde evimiz 4. Kat ben bebek arabasını giriş katta merdiven boşluğu gibi bir yer var oraya koyuyorum üstünede bir örtü örtüyorum hiç sorun olmuyor girip çıkarken bizimde asansör yok
tahin emirin_annesi34 eski kiracı değiliz pekte güvenemiyorum azıcık uzun süreli olunca belki öyle yapabilirim