
Bizde de böyle birseyler var ilk sinek ısırığı gibiydi. Çoğalıyor ama diğer kolunda da küçük benek gbi olup büyüyor biraz. Bizim alerjimiz var testte cikti vucudu hiç tepki vermedi. 9. Ay asisinda kolunda böyle.vardi sinek ısırığı demişti ama artıyor. Tekrar gideceğiz gibi