damlaozzz gebelikte filan ben de Zühre ana alıyordum, hatta yazın sade maden suyu ile çok seviyorum gazoz gibi. Ama happy momda Zühre ananın güvenilir olmadığı ile alakalı şeyler söylemişlerdi, aklımda da tam kalmadı denilenler ne kadar doğru idi bilmem ama ondan sonra Zühre ana almadım