elamy çoğu kişi yüzünden belli olur demiş ama öyle olmuyor. Yenidoğan çoğu bebek down sendromlu bebeklere benzer. Yüzden ziyade avuç içi çizgisi, burun kemiği, ayak parmakları, eldeki küçük parmak kısalığı gibi özelliklere bakmak daha doğru olur. Gebelikte böyle bir durum olabilir demişler miydi?