beratcim 2025 de doğdu 5000 tl yatmış ama illa halk bankası şubesinden mi almamız lazım hesaba girdiğimde göremiyorum çünkü mobilden alabilen oldu mu acaba
Annemkuzum12 beratcim hangi ay dogum yaptiniz acaba ben mayis 5 de dogum yaptim haziranda mi alacagim acaba 3.cocugum oldu
esar3142561 beratcim beratcim ben bugun halk bankasından aldım bi dahakı sefere atm den tc ile alabilirsinız dedi şifre gelecekmiş
beratcim esar3142561 benim tek çocuk bir kereye mahsus alacağım sanırım sizin de hayırlı olsun inşallah bereketli olur umarım
Dilaradeniz beratcim hayır alamaz sizin gitmeniz lazım kimliğinizle bebeğinizde alın eşinizle beraber gidin canım