betulll46 hamilelik emzirme derken 2 yıldan fazla içmedim emzirmeyi kesince 1 tane içeyim ya nolcak dedim neredeyse günde 1 paket içme durumuna geldim çocuğumun aklı ermeye basladi ne kadar kaçarakta içsem elimde bazen görüyordu kahroluyordum ve üstümde kokusunu soluyordu yavrum en son 31 Aralık gecesi içtim anneliğin nefsini bastırdı şükür ki kurtuldum birdaha da rabbim uzak tutsun ama benimde bu ara çok canım istedi gurbetteyim canım sikildikca aklıma sık geldi lakin icmeyecegimden eminim oğlumu düşündükçe direkt aklımdan atabiliyorum