Gunesnil_23
Çok geçmiş olsun, bendede kanama ve düşük tehlikesi vardı progeston yazmıştı o dönem. Asla kımıldayamıyordum her yürüdüğümde kanamam oluyodu ay Allahım yardımcınız olsun ya ben çok ağlamıştım🥺 Ben o dönem homeoffice çalışıyodum ve sadece wcye gitmek için kalkıyordum ayağa ve homeoffice olduğu için bütün gün oturuyordum. Hep dinlen hepp bırak evi işi, zorlanmadan yaptığın şeyleri bile yavaş yavaş yap bu dönem çok riskli Allahım korusun. Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllaah🩷