KeremA su an 22 aylık oğlum baya iyi konuşuyor ama abisi onun ayında kendi uydurduğu kelimelerle konuşurdu ve tek heceli de çok konuşurdu. Mesela
güneş niniş
Sarı nini
Turuncu duğdu
Şeker ş
Meyve suyu viş
Portakal po
Böyle gider bu. Zamanla uzun hallerini söylemeye başladı. İki buçuk yaşında birkaç tanesi hariç hiç uydurma kelimesi kalmamıştı. Ekran vermeyin, bol bol konuşun soru sorun konuşturun ilerler. Zaten birazcık ilerletince sorular sormaya başlıyorlar ve bitmiyor o sorular, asla susmuyorlar uykuda bile 🥲