bikahveicelimmi Bebeğim 20 aylık, yakın zamanda karavanla tatile çıkmayı planlıyoruz. Bu konuda deneyimi olan var mı, önerileriniz varsa alırım :)
Snowglobe bikahveicelimmi biz 7 aylık gitmiştik ve kar tatili yapmıştık. 20 aylık bebekle ve bu mevsimde bence zorlanmazsınız. Yataklar küçük oluyor birax bilginiz olsun. Bide motor karavansa malum alan dar olıuo. Bu arada nana sandalyesi sığıyo onşara bilginiz olsun şu basit sandalyeleler var ya. Vee otokolyuğuna arka koltuğa bağlayın. Mutlaka arkadaki koltukta otokıltuk bağlama aparatı olsun