Birkaç gün sonra bir yaşına girecek oğlum hiçbir şey yemiyor anne sütü sadece gece bin kere kalkıyor canımdan bezdim artık eline birşey verince iki oyalanıyo sonra atıyo biberondan su içmeyi bile bilmiyor doğurduğuma pişman olma derecesinde yim artık memeden komple kesmek istiyorum ama nasıl yapıyosunuz anneler? Öneri var mı sabrım kalmafı artık birden kesilsin memeden de yesin yavaş yavaş kesmeye tahammülüm yok kafayı yedirtecek bana