Benimki de 16 kilo çok zayıf el bilekleri kırılsa kırılır kolları incecik yemek yediremiyorum zorla bişiler yiyo onda sınırlı ama asla kilo almıyor. Ben dert etmiyorm kız kardeşim de böyleydi annem ona ne iştqh açıcılar ne vitaminler içirir yedirirdi. Üniversite zamanı kilo almaya başladı şimdi de zayıflasam diye uğraşıyor.sağlık problemi olmadığı sürece bence sıkıntı yok.