Oykuu_bebekk Zumraa12 merhaba biz 4 aylık yaptık emzik tutuyırsa sıkıntı yslanazsınız ben kalkış ita biberon verdim Kulak basıncı rahatsız etmesin diye uçuş boyunca uyuduk inerken emzik verdim aynı şekilde bir sıkıntı yslsnadık Mart 10da yine uçcaz inşallah 🙏
_Defnem Zumraa12 bizde 3 aylıkken uçak yolculuğu yaptık basınçtan ağlamıştı kızım ben ağzını hiç kapattırmadım bebeğime hep biberonla anne sütü verdim ( meme reddi yaşıyorduk) yada ağzında hep emzik tutturdum
OzlemAlisa Zumraa12 2 bucuk, 4 , 6 aylik ucak yolculuklarimiz oldu. Emzik kurtarici alıyosa eger, yoksa emzirin biberon verin mutlaka. Sıkıntı olmaz insallah🙏
kerem_imm Zumraa12 biz 25 günlük ve 3 aylıkken yaptık. Hiç bir sorun olmadı. Sadece iniş kalkışlarda ve eğer tribülansa girererse emzik verin ya da emzirirken ya da mama ile besleyin. Bir şeyi memesini sağlayın yani.
Zumraa12 Oykuu_bebekk _Defnem sağolun kızlar biberon hiç vermedim şimdiye kadar emzireyim ozaman yada emzik vereyim inşallah bizde sıkıntısız atlatırız☺️
Zumraa12 OzlemAlisa emziği ilk alınca midesini bulandırıyor ısrarcı olunca alıyor zorla tutturayım o zaman bandananın altından pamuk koysammı kulağına acaba canı yanmasın istiyorum 🙄
dr_ertugrulhan 1 buçuk aylıkken, 4 buçuk aylıkken ve 6 buçuk aylıkken uçak yolculuğu yaptık ikisi gidişli dönüşlü ve hiç rahatsızlık yaşamadık iniş ve kalkışta mutlaka emzirdim ve çok şükür bişy olmadı😊
Melda_11 Zumraa12 bende oğlum işe 5 aylıkken uçtum .kulak tıkacı kullandım bunun yanında kalkışta emzik tutturdum normalde emzik almıyor ama zar zor da olsa tuttu . Ve uçak sırası boyunca da mama vermeye çalıştım .zaten uyku saatini ayarladığım için uyudu yolculuk süresince.