Kesberen e imzalı evrakı bırakmış herhalde size, siz de imzalayıp, bir de boşanma dilekçesi yazarak davayı açabilirsiniz. Harç ve dosya masrafı da yaptıracaksanız. Ancak size tavsiyem anlaşmalı da olsa, eşinizin kendi başına hazırladığı protokolü imzalamadan önce bir avukattan yardım almanız.