hanzadeayse laringomalazide beslenmenin zor olduğunu, bebeğin boğulacak gibi olduğundan buna bağlı olarakta beslenmeye sürekli ara verildiğini ve kusması olduğunu duymuştum. Sadece beslenme değil uyurken de boğulma oluyormuş gibi durumlar yaşanıyormuş. Düzgün beslenme olmadığı için kilo kaybı da yaşanabiliyor. Ayrıca beslenme sırasında morarmalar görüldüğü oluyor. Bunlar da var mı sadece ıslığa benzer ses mi var