kubyus ayy kucağına alma diyen biri var benm ilk ckcukta sırf böyle dediler diye almadım yemin ederim kızım şuan 4 yaşında çok içimde kaldı ama şuan oğlum 3 aylık sürekli kucağımda alsiirsa alışsın buyumicek mi ilaki büyüyecek aliskanligida gidecek
Sütüne gelince banada öyle dediler sütun var mama verme diye bebeğim sarılık geçirdi mama ver sarılık gecirmesin diye siringayla ver biberonla alisiyorlar hemn sütünü hep pompayla sağ cogalana kadr cogaldiginda sağma direk ver bide bebeğin aç Ken meme ağzına köy vebek aç oldugunda direk çekiyor asla reddetmiyor