melenbeg Evet haklısınız uyanmaması lazım ama 2 saatte 1 ayaktayız emmeden uyumuyor. Bu diş sancısı değil sanki başka bir şey. Uykusu var dalamıyor, alışkanlık veya 9.ay ile alakalı gelişimsel bir şey gibi çünkü devamlı inatçı bi mızmız huysuz direkt ağlama ses tonu vs yani öyle sinirlerim bozuk ki …