Bianda duzelmiyo düzenli kullanman lazım ben sabah akşam kullanıyorum bunun için kendimi zorlamiyorum yaşam şeklim bu oldu çokta pahali alamıyorum ama düzenli yüzümü yıkıyorum tonikle siliyorum nemlendirici krem yağ ne varsa kullanıyorum yüzüme sürdüğümü göz çevreme kullanmıyorum