Deletedmom897 1 yasında oglumun Gun icinde ateş hep 36 ile 39.5 arası degısıyor.Calpol verdıgımde dusuyor 2 saat sonra yıne cıkıyor.Azı disleri mi yapıyor bılemedım, bu sekılde azı dişleri cıkarırken ateslenen varmıydı?
defom05 Deletedmom897 canım önce bi doktora göster bebeğini boğazlarına baktır benim çocuk doktorum diş ateş yapmaz demişti bende dişten şüpheleniyordum doktora götürdüm hocam diş çıkarıyor dişinden dolayı ateşleniyor olabilir mi dedim diş ateş yapmaz Boğazları kızarmış demişti 4 azı dişini aynı an da çıkardı ateşlenmedi ilk dişi hariç diğer dişlerin 2 3 4 diş aynı anda çıkardı ateş sorunu yaşamadım istersen sağlık ocağına bir göster hastane yakın değilse ona göre önlemini alırsın
meri0653 Deletedmom897 bence bir doktora göster çünkü benim doktorum diş ateş yapar ama 38 ve üstü ateş varsa dişle alakalı değil enfeksiyonla alakalıdır demişti
Deletedmom897 defom05 tesekkur ederim sabah goturecegım.Bizim doktorumuz da dis ates yapmaz ates varsa enfeksiyon vardır demıstı ama etrafımdakı annelerden duydugum kadarıyla dis surecınde hep ateş yapmıs.İlk aklıma azı disleri geldi benimde.
defom05 Deletedmom897 yok canım diş ateş yapar diye herkesin ağzında var ama alakası yok sen önlemini al yine de yavrunun da canına yazık ilerlerse sonradan çok zorlanırsın buraya da yaz ❤️
Elif337798 Kızım şu anda diş ateşi var ve düşmüyorsa götürün ben yolda giderken kızım nöbet geçirmişti doktor kontrolünde olması iyi olur o zaman bile meğer içinden ateşlenmiş biz 40 gördük ve üç kez ateşi düşmediği için nöbet geçirdi o gün
melenbeg Diş ateş yapmaz fakat diş çıkarma döneminde bağışıklıkları zayıflıyor bebeklerin hastalıklara daha savunmasız hale geliyorlar büyük ihtimalle ateşi yapan hastalık durumu