eyluluckann rabiaydin şimdi yaptım bende ilkögretmenim ailem uygulamasına gir orada cıkıyo e devletten cocuk ekle diye ekledim 2 numaram için ödeme de orada yazıyor ödemelerim diyosun cpcukları ekledigin yerden
elisaybars eyluluckann e devlet çocuk ekle diyorm e devlet üzerinde kayıtlı çocuğunuz bulunmamaktadr diyor