Kızlar zehirlendim ben çikolata yedim ve sonra dan hastalanınca tarihine baktım meğerse 10 gün geçmiş tarihi🙁 baya bi kustum mahvoldum yemekte yapamadım eşim yaptı bişiler ama ben asla bişi yiyemedim sürekli kustum doktora gitmedim bebek küçük mikrop falan kapmak istemiyorum daha yeni hastalandık ailece iğleştik zaten. yoğurt yedim biraz kusmayı kesti ama karnım hala ağrıyor başka ne yapamam gerekiyor acaba ne yemem lazım evde ?? Başına gelen var mı 🙁