İlk 40gün oğlumla yapışık ikizler gibiydik gece gündüz demeden hep memedeydi. Bebeğiniz daha anne karnında hissediyor kendini bence saat koymayın bırakın kokunuzda uyusun uyansın 40 günden sonra değişiyolar ztn şuan oğlum 4aylık ataktayız zorla emziriyorum 😞😞