melikejdkdkd cevap verdiğiniz için teşekkür ederim öncelikle, aslında önceden hep sık sık olurdu ek gıdaya başlamadan önce, doktorların verdiği kremlerle geçici etki sağlıyorduk, biraz cildi de kuru ve dışarıda hapşuran bir çocuk, alerjik sanırım öyle düşünüyorum toz falan, ama sonrasında bepantholün sensidaily kremini kullanmaya başladık, gün içinde sık sık nemlendiriyorum onunla tamamen geçti, sonra yoğurt yedirdim tekrar çıktı, kestiğim anda düzeldi, şu an ben süt ürünleri ve yoğurt tüketiyorum ama bir şey yok, alerjisi var mı yok mu anlayamadım o yüzden, alerji değil de intoleransı mı var acaba diye düşündüm,yoğurt yeyince gazı ve huzursuzluğu da oldu sonrasında çünkü, şimdi birkaç gün sonra sizin dediğiniz gibi tekrar deneyeceğim, bu kez jersey sütüyle, onun alerji potansiyeli daha azmış, bakalım nasıl olacak