Kızlar bebeğim 33 günlük oldu dogdugunda kalpte ufurum ve küçük bir delik var dediler kardiyolojiye götürdük kalpte delik var 6. Ayda tekrar kontrole gelin dedi kendiliğinden kapanmasını bekliycez dedi ama korkuyorum ya kapanmazsa? Bu deligin kapanması için ne yapacağım benim elimden ne gelir hiç bilmiyorum doktora soramadım orda bı kal geldi bana bebeğim çok gazlı çok aglamasinin bir zarari olur mu detaylı ultrasona gittiğimizde kalbi iyi demişti doktor ne zaman oluştu bu doktor başka kardiyoloji doktoruna da götürmem gerekirmi lütfen bilenler yardımcı olun çok üzülüyorum 😔