larisa13 Yaşayan var mı nasıl geçer? Doktora randevu aldım ama neler bekliyor bizi ? Evde yapılacak birşey var mı egzersiz filan mı yaptınız? Veya ne iyi gelir bilgi verirseniz yaşayanlar çok sevinirim ❤️
AlinRabia larisa13 bnm kızında vardı goturdum bn doktora 1 yasındayken vardı bızım doktorumuz ortopedik ayakkabı alın evde de gıysın bı sure dedı aldık evde de dısarda da gıydırdık duzeldı bızım 2 yasında suan
imaddesi larisa13 bebeğimde de var. İnternette çıplak ayakla halıya bastırın yazıyor. Bayram sonu dr randevusu var o zaman soracağım bende
maygirl larisa13 Dün arkadaşımın oğlu için kendi doktorumuza sordum.Ortopedik ayakkabı dışarda herzaman.Ev icinde hiçbişey giydirilmemeli dedi.
larisa13 AlinRabia geçmiş olsun umarım bizimde öyle çözülür 🥹🙏🏽 teşekkür ederim ywnıt için hangi marka ve model ayakkabı aldınız fikir olur bana da🌸
larisa13 imaddesi ya umarım geçici bir şeydir. Doktora gittikten sonra bilgi verirseniz sevinirim meraktayım🌸
larisa13 maygirl ev içinde çorap bile giydirmiyorum aslında ama ilk ayakkabımıx hediyeydi ve ortopedik değildi ortopedik alacağım.çok teşekkür ederim yanıt için🌸
leyla8060 Bebeğim 20 aylık bizdede var geçer diye düşündüm am iyice gözüme batıyor randevu aldım inşallah bir sorun çıkmaz