Hasekihurremsultan1 Kızlar çok sade olmayacak, elinde olan ve satmak isteyen var mı ? Fotoğraf atar mısınız ?
simitayranseverim Hasekihurremsultan1 nişnımda giydiğim abiye vardı bütçenize uyar mı bilmem ama çok güzel kaliteli ben bayılarak giymiştim. Bakmak isterseniz gardrops hesabım: gece333
1tosbikinannesiyim Hasekihurremsultan1 40 var ama 38 beden biri giydi bol değil istersen bir bakabilirsin tesettür baya güzel bir şey bence
Hasekihurremsultan1 simitayranseverim baktım canım bana yakışacağını düşünmüyorum ama sizde çok güzel durmuş 🙏🏻
Hasekihurremsultan1 birbebekkbiranne 1tosbikinannesiyim rabiaydin tekbebek Kızlar teşekkür ederim ben bir elbise buldum 🙏🏻🫶🏻