Enesinannesiii başın sağolsun Allah sabırlar versin sana canım. Ben 6 aylık bebeğimi karnımda kaybettim hastaneden çıkınca dank etti istiyorum bebeğimi mezarı olsun dedim. Sinir krizleri geçirdiğim için onu almak aklıma gelmemişti. Eşim ertesi gün gidip aldı hastanede yapılması gereken herşey yapılmış dini olarak. Sadece kefenlenmemiş eşim halletmiş onu da anlayan bikaç arkadaşıyla. İçini ferah tut, ziyaretine git, dualarını oku şefaatçine. Onun ruhu çok rahat emin ol. Senin acın büyük olduğu için acele etmişlerdir eşim de beni götürmedi, görmemi istemedi.