byzleyla 7 ay 18 günlük kızım ek gıdaya başladığımızda yiyecekleri ağzına götürürdü şimdi götürmüyor eliyle oynuyor ama ben verince yiyor. BLW yöntemini uygulayan var mı nasıl başardınız neler yaptınız ne zaman başladınız anlatın lütfen 🥺
Esrasnyz Daha yeni yeni yemeğe başladığı için tanımaya çalışıyor yediklerini önüne koymaya devam edin kendi yemeye alışsın ve bu sırada sizde vermeye çalışın şuan bilmedikleri için kendileri çok fazla yiyemiyorlar ama zamanla alışıyorlar
Esrasnyz Ben hem kendim yedirirdim biraz da yediğinden önüne koyardım kendi yemeğe alışsın diye döke döke yemeyi öğrendi oğlum 1 yaşında şuan ben o şekilde devam ediyorum