ANM19 Kızım 2 gün önce aşı oldu.Ateşi 2 gün sürdü bugün çok şükür yok.Ama aşırı ağrıyor bacağı.Çok huzursuz.Sürekli ağlıyor.İlk defa böyle oldu.Oldu da aşı olduğu gün oldu ve akşama düzeldi.Ama bu defa uzun sürdü.Normal mi bu durum?
Doruk2019_annesi ANM19 Benim 2aylık oğlum aşı oldu.3gün boyunca durup durup ağladı:-/geçecek korkma yeter ki sağlıklı olsun kuzular🙏🏻🧿
Hyryygt ANM19 hangi ay asisi oldu? 5 li.karma asarin hepsinde bizdede oldu bacagi sisti kizardi o bacak asi kismi atesliydi elimizi degince. Genelde 5 li karmada oluyormus
Hyryygt ANM19 kolonyali pamuk ve buz koyin dediler bize agrisini alir ve kizarikliga iyi gelirmis. Ben bunlari yaptim agrisi dinsin die de carpol verdim
ANM19 Hyryygt kızım asında 9 aylık ama 5 ay aşısı kan azlığı yüzünden geçikti.Doktor ilac yazdı kan yükseldiktn sonra da hasta oldu onun iyileşmesini belkerken 9u ayı buldu.Aklıma geliyor acaba gec olduğu için ola bilir mi?
Hyryygt ANM19 yok onunla alakasi. Benim bebegim ameliyatlar yuzinden asilari 8 aylikken basladi. 2 aylik asisi dusun 8 aylikken vuruldu.