Kızlar daha öncesinde hep serum fizyolojik ile temizleyip aspiratörle çektim. Hele ilk 3-4 ay hiç kıpırdamazdı nasıl yapamıyorlar ya çok kolay işte diyordum. Sonra zorlaştı şu an 13 aylık imkansız. Katılana kadar ağlıyor. Ağlamaktan balgam kusuyor çünkü geniz burun dolu. Uyuyamıyor. Nasıl temizlicem bi taktik verin ne olur