❗️Arkadaşlar bir şeye açıklık getireyim 💐öncelikle doğum yaptığınız ay yatmaz bir sonraki ay çocuğunuz 1 aylık oluyor ya o aydan başlar örneğin şubat doğumlu ise çocuğunuz mart nisan mayıs olmak üzere 3 aylık alırsınız.
❗️Diğer bir konu mayıs ayında doğum yapan biri henüz alamaz haziranda alacak çünkü.
❗️Bir de kendi düşüncem sürekli bankaya gidilmesin diye bence telefona kod gönderip atm den çekilmesini sağlayabilirler diye tahmin ediyorum 🤗