Valla benim kızımın gittiği okulu pek sevemedim yani hiç resim atılmıyor yeterli öğretici şeyler yok gibi sürekli sadece resim yapılıyor gibi ama diğer arkadaşımda devlete gönderiyor o kadar güzel şeyler yapıyorlar ki limonta hamburger pijama partisi gibi biraz şans meselesi galiba ilk dönemi İstanbul’da okudu orda da böyleydi 😁