zeynep-do97 dogum kontrol hapı na adetin 1. Gunu baslıyorsunuz ve hıc kesmeden kullanıyorsunuz ben yazz kullanıyorum ek koruma yapmıyoruz İlk kutuda ekstra korundum her gun saatı saatine alıyorum valla baska da çocuk dusunmuyoruz bebek haftan maliyetli Allah cocuklarımızı bıze bagıslasın da sız de artık saglam korunun dogum kontrol hapı cok guvenılır spiral gıbı kayma derdı yok dakikası dakikasına alıyorum ben