Papatya5801 annemin çeşit çeşit ve hepsi de marka kek kalıpları var hepsi yapışıyor neler neler denedik yok olmuyor düzgün çıkmıyor. Ben nerden aldığımı unuttuğum kek kalıbından çok memnunum valla standart kek çırpıyorum ve margarin ile yağlayıp 180 derecede 40 dakika pişiriyorum iyice soğuduktan sonra çıkıyor elle alakalı fırında kalıpla malzemeyle sanırım