bussenz uyku eğitimi vermedim ben çok doğru bulmuyorum, öğlen uykusunu çok erken bıraktı , şuan 8-8.30 arası gece uykusuna geçiyor , tüm gün yorulduğu içinde çok çabuk uyuyor , ayağımda 5 dk sallıyorum dalıyor.
Bazen yanına yatıyorum ama o zaman da çok konuşup dalma süresini uzatıyor o yüzden sallamayı tercih ediyorum 😄