siyajinn Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 12 günlük ve bir süredir gece 11 12 de uyuyup sabah 6 ya kadar uyanmıyor emzirmek için uyandırmalımıyım acaba kilo alımı gayet iyi hemşire uyandırmayın dedi ama ben yine de düşünmeden edemiyorum sizce ?
simitayranseverim siyajinn benim bebeğimde geç yattığında sanırım çok yorulduğundan dolayı sabaha kadar deliksiz uyuyordu sabah 6-7 gibi emmek için uyanıyordu. Bir süredir daha erken uyuyor ve gece 3 lerde emmek için uyanıyor sonra bi daha sabah 6-7 gibi tekrar emmek için uyanıyor.
siyajinn simitayranseverim bizim akşamları iki uyku yapıyoruz gece uyumasından önce ama uyumadan hep emiyor doyuyordur diye düşünüyorum
simitayranseverim siyajinn eklemeyi unuttum bebeğim bu şekilde tek uyku yaptığı dönem kilo alımını etkilemedi doktor gayet iyi gidiyor dedi.
suheyla92 siyajinn gerek yok uyusun 60 gununu doldurmuş bebek 7 saate kadar guvenle uyuyabilir diyor osman gonulal.
simitayranseverim siyajinn doyuyordur merak etme doktor kilosuna ve çişli bez sayısına önem veriyor onlar yeterli ise uyusun sıkıntı yok içini ferah tut 🌼
BelisMelis411 siyajinn doktorum çuz bize 4 saatte 1 emzırme yapın dedı benm kızımda 2 aylık. Her ayda uzerıne 1 aaat yada 1.5 saat eklıyoruz dedı
ayseguloget siyajinn bende ayni durumdan tedirginim benimkide oyle uyuyor kilo alimimiz gayet iyi ama benim icim rahat degil kac kilosunuz erkekmi kizmk acaba
bekt55_ siyajinn benim bebeğim 2.5 3 aylıktan beri gece kesintisiz uyuyor şuan 5 ay 17 günlük hala kesintisiz uyuyor kilo alımı gayet iyi 8700 kg hiç uyandırmiyorum
gamze0607 siyajinn benim kızımda sizinki gibi, kendi memeye kalkana kadar kaldırmıyorum. Gece 12 gibi uyur sabah 6-7 gibi kalkar. Doktorumuz bırak uyusun demişti
Hep_oyle_olur_zaten Benim oğlum da bir tek o zamanlar deliksiz uyumustu bir süre sonra o da bitti ahh ne kadar güzel gunlerdi 😂