aysegultkn01 Hanımlar Selam TOKİ’den ev almayı düşünüyoruz ama hep banka devirli yazıyor ne oluyor yani bu hem evi satana 1.500.000 milyon atıyorum ödüyoruz hemde bankaya ay ay ödeme mi yapıyoruz
KendiEvimdeDeplasmandayim aysegultkn01 evet böyle diye biliyorum kardeşimde alacaktı bi ara vazgeçti sonra bazı sebeplerden dolayı
KendiEvimdeDeplasmandayim aysegultkn01 kardeşimde öyle sanmıştı 😂 kalan borcu devralıyosunuz maalesef ucuza bişey bulmak ne mümkün ☺️
myavocado aysegultkn01 satıcı kredi borcunu alıcıya devrediyor, yani diyelim ev 3 milyon. Satıcının 2 milyon ödenmemiş kredi borcu var, siz satıcıya 1 milyon verip, borcunu da devralıyorsunuz. 2 milyonu da bankaya ödemek üzere. Kabaca bu şekilde.