bebegim196_ İyi akşamlar herkese sezeryan doğum sonrası bacağında ağrı olan varmı benim çok kötü ağrılarım var bacaklarımda diz kapaklarinda ayaklarımda varis te var bende aceba odamı tetikleri ondanmi bu kadar ağrı var benimle aynı durumda olan varmı
myavocado bebegim196_ 9 ay önce sezaryen ile doğum yaptım, dediğiniz şekilde bacak ağrılarım hiç olmadı. Bel ağrım oluyor
05012025 bebegim196_ forumda bugün o kadar çok doğum parası postu oldu ki başlığı Sezaryen doğum parası diye okudum 😅 Ne alaka diyorum sezaryen doğum için para farklı mı yatacak falan diye düşündüm 😅
bebegim196_ myavocado bel ağrısına razıyım bacak ağrısı elden ayaktan düşürüyor artk yürüyemiycek hale getiriyor 4 ay oldu doğum yapalı son bir aydır böyleyim
bebegim196_ 05012025 evet ya bütün gündem doğum parası olmuş biz psikolojimizi galiba bu parayla bozmuşuz😂