KendiEvimdeDeplasmandayim
Doktor takma bu süreci dedin bana
İyi veya şöyle demedi sordum da
1 ay sonra gel o zaman bakalım dedi antibiyotik bitti
Enfeksiyon geçmiş o zaman konuşursz dedi
O yüzden bende bu ay daki bebekleri merak ettim
Hatta şöyle söyleyeyim aile hekimliğinden aradı hemşire
Dedi Bu ay tek 435 Gr almış alt sınırda dedi
Kilo alımı mi alt sınır kilosu mu anlayamadım
Sonra Google hesaplama yazdım %27 falan diyor
Çok zorlu bir ay geçirdik kızım beslenmedi mama kabul etmedi daha dün yeni biberon mama değiştirdk
Htaa doktora dedim ki mama değişikliği yapım mi yok gerek içmeyen bebek icmez dedi
Burda sordum burdaki anneler sayesinde Allah onlardan razı olsun değişiklik yaptım ve kızım tuttu biberon
Küçük bir ilecedeyiz ilçenin en iyi doktoru gidiyoruz
Bende emin olmak için yine burda sordum