Balıkesire tayinimiz çıktı bu bölgelerde ev arıyoruz ilanlarda bulamıyoruz . Evler eski kiralar çok yüksek ben anlamadım Balıkesir böyle bir şehir mi ? Herkes taşınma hevesindeyken ben bu yüzden stresten ölüyorum . 3+1 ev istiyorum bu bile insanlara lüks geliyor beyaz düz mutfak diyorum yok. Gurbetteyiz çocuğum var ailemiz gelip gidiyor 2+1 eve sığmıyoruz . Hadi kileri depolama alanı olsa neyse yatak yorgan bakliyat valizlerimiz nereye konacak . Birine anlatsam standartlarını düşür diyor idare et tarzında konuşuyor ben niye 20 30 bin kira verip içime sinmeyen bir evde oturayım ki. İlk defa taşınacağız çok zormuş hiç bilmediğin bir şehirde ev aramak . Mardindeyiz mesafe uzak git gel yapamıyoruz . Derdimi anlatabildim mi bilmiyorum çok doluyum sürekli eşimle de tartışıyoruz bu konu yüzünden ne yapacağımı bilmiyorum. En son eşime sen git 1 2 sene ayrı kalalım butona bas dedim o haldeyim artık … Önerilerinize açığım