Arkadaşlar merhaba kızım 30 aylık (2,5 yaşında)
Neredeyse azı dişlerinin tamamı çürük. Fazla paketli gıda şeker çikolata veren bir aile değiliz. Ama beslenme şeklimiz daha çok karbonhidrat ağırlıklı. Etkisi var mıdır bilmiyorum. Doktor henüz kilosu yeterli olmadığı için genel anestezi veremeyiz dedi diş fırçalamaktan başka yol şimdilik yok dedi . Etrafımda da benzer bir durum yaşayan yok. Var mı bu konuda bilgisi olan. Ön iki dişinin arasında da sarı kahverengi arası bir renk değişimi başlıyor sanki. Üzülüyorum daha dişleri çıkalı ne kadar oldu ki. 26. Aya kadar emzirdim gece beslenmesi de yapmış olabilir diyorlar ama olan oldu zaten. Sizden fikir istiyorum benzer durumu yaşayan oldu mu? Nasıl bir süreç bizi bekliyor, teşekkür ederim