Angelmom303 Kizlar bu ilaci kullanan var mı doktor reflü için verdi iki kere içirdim ama kızım kusmaya devam ediyor ve ilk dozundan beri uykudan gözünü açamıyor ki asla bu kadar uyuyan bir çocuk değildi , kusması bir sure sonra kesilir mi acaba iyi gelir mi
mel1654 Angelmom303 benimde oğlum öyle sürekli uyudu ilaç verince çok üzüldüm vermesem mi diyorum ama aşırı kusuyor napacagıöı şaşırdım
ilgazdemir Angelmom303 bu benim kanayan yaram ağır reflülü bebeğim vardı gastrotus kaç şişe bitirdim saymadım gaviskon bile kullandım bebeğimde ama bana mısın demedi o kadar kusuyordu ki delircek gibi oluyordum yüz üstü yatıramıyordum ya her dakika kusuyordu çocuğa da deli gibi ilaç verdiğimle kalıyordum bunu dibine kadar yaşamış bir anne olarak söylüyorum kusmasına iyi gelen tek şey zaman şuan 8 ay 2 günlük kusmaları baya bir azaldı hala kustuğu oluyor tabi ama eskisi kadar değil çok daha az yanş şöyle düşün saydım tam 64 tane önlüğü vardı ve ben ilk zamanlar (3-6 ay arası) 3 günde bazen 2 günde bir çamaşır yıkıyordum şuan 30 tane önlüğü yoktur ve nerdeyse haftada bir yıkıyorum o yüzden sadece biraz sabır gerekiyor ben olsam bir daha böyle bir durum yaşasam kilo kaybı yoksa ve çişli bez günde 6-9 arasıysa ilaç vermem ama tabi gene dizin ve doktorunuzun iletişimiyle alakalı bir süreç kusmalar bitsin önlükleri yakcam bu arada 😂😂
Angelmom303 mel1654 ben dozunu azaltmayı düşünüyorum suan kusuyor hala Bi kac gun devam edicem Bakalım insallaah ikisinin kusmasina da iyi gelir bebislerimiziiinn
alparslan14subat Benim yengem aile hekimi oğlum benimde çok kusan bir bebekti yengem bunu vermişti kullanmıştım bende ama uyku yapmamıştı bizde
Angelmom303 ilgazdemir aslinda ben de ilac vermeyi dusunmemistim ama cocugum cok mutsuz huzursuz bir bebek mama saatleri zulum oluyor kilo alimi bezi vs iyi ama doktor baslayalim normalde başlamazdık ama gunluk yasami etkileniyor dedi uykusu vs de cok problemliydi
alparslan14subat Angelmom303 içerisinde kilosuna göre ölçeği vardı yanlış hatırlamıyorsam ona göre vermiştim ben
ilgazdemir Angelmom303 kilo alımı iyiyse huzursuzluk başka birşeyden olabilir mi acaba mutlaka gözlemlemişsinizdir ama siz çok iyi anladığım için söylüyorum çare zaman malesef ve sabır 🤗
Angelmom303 ilgazdemir kustuktan sonra cok rahatlayip mutlu oluyor canım midesi rahatsız oluyor belli ki