Mammamiaa_
Ben inadına paylaşıyorum, bende mesela çok siyaset yapan da var, gazzeye karşı olan yada destek vermeyenler de var. Kimseyle kavga etmem (aslında çirkefin tekiyim) ama paylaşımlarımı da saklamam kimseden. Görüşmek istemeyenede yol orda. Gönül isterdi maddide yardımcı olmak ama olamıyoruz maalesef🥺 Amiin inşaAllah🩷