Hayırlı olsun Allah bağışlasın. Hemen gelmemesi normal ben de normal doğum yaptım 3.gün geldi sütüm. O süreçte 2 saatte bir mutlaka emzirdim bu çok çok önemli. İlk 3 gün hem emzirdim hem de mama verdim daha sonra da mamayı bıraktım. Hergün sıcak duş, mercimekli bulgur pilavı, hoşaf, dereotu yerseniz de sütünüzü artırmaya yardımcı olacaktır. Ben hiçbir şey yapmama rağmen 2.hafta göğsümde süt biriktiği için mastit oldum acillik oldum. Şuan 2 aylık hergün dereotu mutlaka yiyorum, hem gsz için hem de sütü artırmak için her akşam rezenene çayı içmeye çalışıyorum. Bunları deneyebilirsiniz.